Sponsorlu Reklam



Öncelikle fotoğraf bir ziyaretçimiz sayesinde bize ulaşmıştır. Adının gizlenmesini istemiştir.

Anlatılan olayı aynı şekilde değiştirmeden paylaşıyorum.
 
Merhaba admin, İstanbul'un Kağıthane ilçesinde oturuyorum. Ben küçükken bayılma nöbetleri geçiriyordum ailem beni hangi doktora götürdüyse bir tedavi veya bir teşhis konulamadı. Ailemde bunun üzerine beni işinin ehli bir hocaya götürdü. Hoca beni bir metal leğende bulunan suyun önüne oturttu. Üzerine kurana benzer arapça birşeyler yazdığı kağıtları yaktı ve suya attı gözlerime inanamadım çünkü suyun içinde hala yanmaya devam ediyordu ve birden bilincimi kaybettim. O anlarda olanları bana anlattıklarında ise şok geçirdim. Hoca kendime geldikten sonra bana çok tehlikeli bir cin tahifesinin musallat olduğunu söyledi. Bu cin tahifesi ise dişi cinlerden oluşuyormuş. Musallat olma nedenleri ise içlerinden birinin çocuğu ölmüş ve beni onu yerine koyacaklarmış. Hocanın bana yazdığı muska ve okunmuş su sayesinde yaklaşık 2 sene hiç birşey yaşamadım taaki muskayı unuttuğum o güne kadar. Bundan yaklaşık 2 ay önce ay o kadar güzel ki foto çekeyim dedim, arka arkaya çekilen fotolar olmasına rağmen fotoğraflarda bir şey gördüm. Resmen çarşaflı bir kadın bana bakıyordu ve ne olduğunu anlamadan içim aktı gitti yine bilincimi kaybettim ve sabahında hocaya gittim. Tabi muskayı takmadığımı duyunca kızdı ve o günde beri muskayı üzerimden dakika saniye bile olsun ayırmadım.


Fotoğraflar Ektedir.




Konu Hakkındaki Fikrini Aşağı Yazabilirsin.

Daha yeni Daha eski

Sponsorlu Reklam

Sponsorlu Reklam