Sponsorlu Reklam



Olayı yaşayan arkadaş T.A. isminin gizlenmesini istediği için buna saygı duyuyoruz. Yazdığı metini harf dahi değiştirmeden aynen aşağıda paylaşıyorum.

''Ben son karabasan olayımı en son 5 sene önce yaşadım hatta yaşadığım en şiddetli karabasan olayıydı.''

Diye başladı sözlerine ve devam etti T.A. :


O ZAMANLAR 16 YAŞINDAYIM LİSEDEN YANİ OKULDAN EVE GELDİM YEMEĞİMİ YEDİM PROJE ÖDEVİMİ YAPTIM ONDAN SONRA BİRAZ TV İZLEDİKTEN SONRA BAYA HALSİZLEŞİP YATMAK İÇİN 11:45 CİVARI YATMAYA ODAMA GİTTİM ODAMDA ÇİFT KATLI RANZA BULUNMAKTA ERKEK KARDEŞİMLE BENİM ODAMIZ O ZATEN UYUMUŞTU BENDE PİJAMALARIMI GİYDİKTEN SONRA UYUMAK İÇİN YATAĞA ÇIKTIM VE YATTIM AMA BİŞEYİ UNUTMUŞTUM KÜÇÜKLÜĞÜMDEN BERİ YATMADAN ÖNCE 3 İHLAS VE 3 KEVSER SÜRESİ OKUYUP YATARIM AMA O GÜN YORGUNLUKTAN OLUCAK UNUTTUM SONRA HEMEN UYUMUŞUM VE RÜYA GÖRMEYE BAŞLADIM RÜYAMDA BİZİM LİSENİN ÖNÜNDEKİ CAFEDE OTURURKEN GARSON KIZIN BENİ MUTFAĞA DOĞRU ÇAĞIRDIĞINI GÖRDÜM BENDE GİTTİM SONRA KIZ BİRDEN BENİ SEVDİĞİNİ FALAN SÖYLEMEYE BAŞLADI BENDE ONU TANIMADIĞIMI VE ONA KARŞI BİŞEY HİSSETMEDİĞİMİ SÖYLEDİM SONRA O BENİ MUTFAĞA ÇEKEREK BENİ DUDAKTAN ÖPMEYE BAŞLADI TAM O SIRADA BİRDEN UYANDIM ÜSTÜMDE İNANILMAZ BİR AĞIRLIK VARDI SIRT ÜSTÜ YATIYODUM NE SESİM ÇIKIYODU NEDE HAREKET EDEBİLİYORDUM BİRDEN BİR ÇIĞLIK BENZERİ SES KULAKLARIMDA ÇINLADI SONRA BİRDEN DUDAKLARIM DIŞA DOĞRU BÜKÜLMEYE BAŞLADI BENDE O KORKU VE ŞAŞKINLIKLA HEMEN İHLAS KEVSER VE FATİHA GİBİ DUALARI OKUMAYA BAŞLADIM SONRA ÇIĞLIK SESİ BİR AN ARTTI SANKİ KULAKLARIM PATLAYACAK GİBİ HİSSETTİM KENDİMİ HAREKET ETTİRMEYİ BAŞARDIĞIM GİBİ ANNEMİ ÇAĞIRDIM VE ANNEM BENİ GÖRDÜĞÜ AN BAĞIRIP HEMEN KOLUMDAN TUTUP YÜZÜMÜ BİRDEN SOĞUK SU İLE YIKAMAYA BAŞLADI BEN NE OLDUĞUNU ANLAMADAN BABAMA AMBULANS ÇAĞIRMASINI SÖYLEDİ BEN O SIRADA ŞAŞKINLIKLA ACABA YÜZÜME BİŞEYMİ OLDU DİYE AYNAYA BAKTIĞIMDA ŞOK OLDUM ÇÜNKÜ YÜZÜMÜN SOL TARAFINA İNME GİBİ BİŞEY OLMUŞTU HASTANEDE KISMİ YÜZ FELCİ GEÇİRDİĞİMİ VE ANNEMİN SOĞUK SUYLA YÜZÜMÜ YIKAYIP OVALAMASI SAYESİNDE KASLARIMIN AÇILDIĞINI YOKSA BİRAZ DAHA GEÇ MÜDAHALE OLSAYDI YÜZ FELCİ KALICI OALRAK HASAR VERİCEKTİ SONRA EVE GELDİĞİMİZDE ANNEME YAŞADIĞI KARABASN OLAYINI BİLDİĞİ İÇİN ONA ANLATTIM BERABER ODAMA GİTTİK ANNEM ODAMI İNCELEDİ VE BİŞEYİ FARK ETTİ ODAMDA DUVARDA ARAPÇA ALLAH YAZAN HAT SANATINA AİT BİR TABLO VARDI VE TABLO TAM BENİM YATAĞIMIN AYAK İZASINA GELİYORDU ORDAN ALIP BAŞ UCUMA ASTIM ONDAN SONRA KARABASAN OLAYI TAM OALRAK YAŞAMADIM GELİYOR GİBİB OLDUĞU ZAMAN HAREKET ETMEMLE BİTTİĞİNİ FARK ETTİM O YÜZDEN NE ZAMAN YATARKEN ÜZERİME AĞIRLIK GELSE HEMEN KALKIP BİRAZ HAREKET EDERİM.


BAŞIMDAN GEÇEN GERÇEK BİR OLAYDIR HAYIRLI GECELER

etiket: korku hikayeleri, korku hikayeleri gerçek, gerçek korku hikayeleri, yaşanmış korkunç hikayeler, korkunç hikayeler, karabasan olayı, yaşanmış karabasan yazısı, korku yazıları, korktum

3 Yorumlar

  1. Bu konular hep ilgimi çekmiştir fakat pek çok böyle olay görünce ilgimi kaybediyorum. Karabasan bence korkunç birşey

    YanıtlaSil
  2. Kenan Parlak24 Ekim 2016 15:31

    Ürkütücü bir olay ancak böyle hikayeler okumaya gerek yok, sitenize girince insan zaten ürperiyor :)

    YanıtlaSil
  3. cin karabasan konuları ilgimi çeker bunu okuduktan sonra yıne ınternetten bakmaya basladım :D :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

Sponsorlu Reklam

Sponsorlu Reklam