Sponsorlu Reklam





Adım İsmail,Yaşım 24 Çanakkale'de yaşıyorum.18 yaşında evden kaçtığım için babam beni evlatlıktan reddetmişti ailemin yaşadığı şehir ise Eskişehir benim mesleğim ise kuryelik bir gün çalışırken tanımadığım bir numaradan bir çağrı aldım.Telefona yetişememiştim motor üzerindeydim durdurduktan sonra beni arayan numarayı aradım kimsin diye sordum telefonla arayan amcamın en küçük oğlu Sametti,Samet beni çok severdi ben evden kaçmadan önce sürekli onunla ilgilenirdim.Kaç senedir görmemiştim ailemi Samet ise 21 yaşına gelmişti telefonla aradığın da sesi baya bi kötü geliyordu İsmail abi amcamı kaybettik dedi.Öylece kalmıştım kendi kendime babam benim yüzüme öldü diyordum çalıştığım firmanın yetkilisiyle konuşup durumu izah ettim hiç bir gün izin yapmadığım için güzellikle karşıladılar.Arkadaşımın arabasını 1 hafta ödünç isteyerek yola çıktım evin adresini hatırlamadığım için Samet bana whatsapptan konum atmıştı.Arabayla gittim herkes oturuyordu arabadan inmemle amcamın koşarak gelmesi bir oldu ne olduğunu anlamadan bana bi tane vurdu.Bana argo kelimeler kullanarak senin burada ne işin var dedi,Ve ayrıca ancak gece varmıştım oraya ev şehirden biraz uzaktı çadır da erkekler oturuyor içeri de kadınlar ağlıyor içeriye girdikten sonra annem beni görmesiyle kadın daha da bir kötü oldu kadınlar oturmuş ağıtlar yakıyordu ama bazı kadınlar simsiyah giyinmiş yüzleri aşağı doğru eğik bir öne bir arkaya gidiyorlardı.Her neyse yakınlarımızdandır diyerek dışarı çıkıp taziye çadırın da oturup Sametle dertleşmeye başladık.Yarım saat bir saat sonra herkes yavaş yavaş gitmeye başladı Samette amcama buırada kalacağını söyledi ama amcam baya bir gönülsüz bir şekilde olmaz dedi zar zor ikna ederek Samet yanımda durdu.Kadınlar da yavaş yavaş gitmeye başladı herkes çıktıktan sonra en son siyah giyinen kadınlar sandığım kişiler çıktı herkes yola gidip arabasına binerken bunlar ormana doğru gittiler yataklarımızı hazırladık Samet yan odamdaydı benim yattığım yerin olduğu yerde pencere var.Gece 2.30 gibi huzursuzluk çöktü babamı görmeye başladım kafamı kaldırdım gözlerimi ovaladım ormana doğru baktım o siyah giyinimli kişileri tekrar gördüm ama olduğundan daha kalabalık duruyorlardı kafamı yastığa koydum geri kaldırdım bi an penceremin önünde simsiyah bir yüz göründü ama hiç bir şey belli olmuyordu ben öyle şiddetli bağırdım ki evde yatan herkes odaya geldi ben yine görüyordum ormanla ev'in mesafesi fazla yok siyah giyinimliler bana bakarak kahkalar atıyorlardı.Samet ben annem otururken ben anlatınca annem ağlamaya başladı yenge anlatmam lazım dedi neyi deyince Samet,Babamın zengi olma hayali ile para bulmak için cinlerle anlaşma yaptığını söyledi.İşin en korkunç yeri ise cinlere vaat edilen şeyin ben olması bunu duyunca kan beynime sıçradı.Babam onlara karşı sözünü tutamamış ondan dolayı öldüğü söyleniyor.


O evde bir şeyler olduğunu ve o evde kimsenin yaşamasını istemediklerini söyledi Samet bana annem bana çok kinli davranıyordu beni oğlu olarak görmüyordu sabaha kadar benim ile uğraştılar ev sallanıyor gibiydi garip arapça sesler lakin nasıl uyuduğumu bilmediğim bir şekilde yatakta sızmış kalmışım sabah kalkınca ilk işim arabaya atlayıp Çanakkaleye dönmekti.Kimseye bir şey demeden sabah erkenden çıktım hava daha açılmamıştı ki orman da o siyah giyinenleri gördüm kahkaha atıp ateşin etrafın da dönüyorlardı.Direk arabaya bindim yokuştan inerken yavaş yavaş hava açılmaya başlamıştı.Her şeyin sonun da Çanakkaleye vardım.İşe tekrar başlamak istediğimi söyledim devam ettim ama motor üstündeyken sürekli babamın yaptıklarını düşünüyordum.Yine bir numara aradı İsmaildi küfür ederek senin yüzünden amcam öldü dedi,Ben beynimden vurulmuşa döndüm Samet sen ne diyorsun dedim sen ne diyorsun diyerek argo kelimeler kullandı.Telefonu suratına kapatarak düşünmeye başladım o gün gece benim konuştuklarım kimdi cenazede ki o kadar kişi kimdi hattımı değiştirdim ulaşamasınlar bana diye o günden sonra bir hocaya giderek durumu anlattım o da bana bir muska verdi ve muska sayesin de geceleri çok rahat uyuyorum ancak yine de rahatsız ediliyorum fiziksel olarak değil kapı tıklatmaları gibi şeyler ama yine de çok rahatım ama o gün bugündür ailemde ki herkesle ilişkimi kestim.

Konu Hakkındaki Fikrini Aşağı Yazabilirsin.

Daha yeni Daha eski

Sponsorlu Reklam

Sponsorlu Reklam