Sponsorlu Reklam





Bundan 2 sene önce annemi kalp krizi nedeniyle kaybettim,Evde yaşayan bir abim bide ben varız babamız biz küçükken vefat etmiş annemiz kafamız ömür boyu rahat etsin diye 4 daireden 2'sini bana 2'sini de abimin üzerine yapmış ama abim avukat ben de üniversite de makine mühendisliği okuyorum.2 seneden beri geceleri rüyam da hep annemi görürüm abime sorduğum da arada sıra da görüyorum derdi mezarına gittik dua okuduk yemek dağıttık yardımlar ettik ama annem sürekli rüyalarım da bana görünüyordu.Hocaya gitmek istemedim çocukluğumdan beri hocalara fazla inanmam Allahıma inanırım ama hocalara nedense hiç inanmadım ısrar etseler de gitmek istemedim,Evde annemden kalan eşyalarımızı kullandığımız için sürekli annemi görür gibi olurdum bir koltukta otururken veya koridor da bir gün kuzenlerimiz geldi bizde kalmak için abimle ben nazikçe kabul ettik gece okey oynarken falan benim gözüm salonda ki karanlığa kayıyordu sanki birisi beni izleyip uyarıyor gibiydi.Sabaha yaklaşmıştık oyuna devam ediyoruz bir yandan sigara içip kola vb. ama ben nedense hep tedirginlik içerisindeydim abim nolduğunu sorduğun da sürekli bir bahane buluyordum.Sonra yatalım dediler masayı kaldırdık masayı ben silerim dedim herkese yatacağı yeri gösterdik,Karanlıkta gördüğümü sandığım şey sanki arkamda duruyor gibiydi mutfakta oturup sigara içerken çay demleyim dedim uyumak istemedim geçtim odama çaydanlığı da alıp çay içmeye devam ettim 3.bardağımı da bitirdikten sonra uyuya kalmışım ve odamı hep kitleyen birisiyim uyurken rüyam da yine annemi gördüm kendi odam da çay içiyoruz karşılıklı ben sorular soruyorum ama annem hiç konuşmuyor uyandım kalktığım da masam da kendi bardağımla beraber 1 bardağın daha olduğunu gördüm gece gördüğüm rüya aklıma geldi,Dua etmeye başladım.O an Annemin fotoğrafına dönüp iyi ki varsın mekanın cennet olsun melek kalpli annem dedim.

Konu Hakkındaki Fikrini Aşağı Yazabilirsin.

Daha yeni Daha eski

Sponsorlu Reklam

Sponsorlu Reklam