Sponsorlu Reklam


Ben askerliğimi Hakkari'de yaptım,Devrem Mehmet vardı.Benim askerliğim Mehmetten önce bitti,Asker'den sonra Mehmet ile görüştük.Mehmet beni evine davet etti akşam saat 8 gibi gittim ancak Mehmet'in yaşadığı ev biraz garip bir yerdi kapıyı çaldım evde pis bir koku vardı içeri davet etti.Kokunun sebebini sorduğum da yemek yapıyorum dedi bir yemek nasıl bu kadar pis kokabilirdi ki yemeğimizi yedik konuştuk film izledik ama Mehmet sürekli sanki birilerine işaret eder gibi gözleriyle bir şeyler anlatmak istiyordu.Saat 22.30 oldu ama ben bunun sonradan farkına vardım Mehmet kal burada ne olacak özledim seni dedi,Biraz daha ısrar etmesiyle beraber kıramadan kabul ettim.Salon kanepesini açıp yatağımı hazırladı kendisi de ben diğer odadayım haberin olsun dedi giderken lambayı söndürdü evi çok garip bir yerdi sanki ışıklar sönünce bir şeyler harekete geçiyormuş gibi Mehmet odasına girdiği an sesler gelmeye başladı korktum ancak bu Mehmet'in sesiydi sanki Mehmet birilerine
bir şey anlatmaya çalışıyordu karı koca tartışması gibiydi.



Uyuya kaldım gece lavaboya kalktım Mehmet'in sesi halen geliyordu.Mehmet'in odasına doğru gittim kapıyı yavaşça aştım Mehmet'in kafasın da siyah işleme baş örtüsü gibi bir şey vardı kapıyı kapattım gittim yatağa direk tir tir titremeye başladım,Sonra tekrar dua ederek kalktım kapıyı açtım Mehmet yoktu nerede acaba diye düşünürken kapının sağ tarafından ne oldu diyerek çıktı bende hiç öyle uyanık mısın diye bakmaya geldim dedim lavaboya gittim geldim dedi lakin lavabo benim yattığım yerin tam karşısındaydı ses olsa direk kalkardım kapıyı hadi görüşürüz diyerek kapıyı kapattım.Yatağıma geçtim uyuyordum bir an ayak sesi duydum gözümü hafif açtığım da mehmet yavaşça yürüyordu girişin hemen ilerisinde ki bir kapının kilidini açarak içeriye girdi bende peşinden yavaşça gittim indiğim de aşağısı çok pis kokuyordu sanki bütün çöp artıkları oraya toplanmış gibi bir masa vardı ve masanın üstün de etler vardı Mehmet garip bir dilde bir şeyler söylüyordu etlerin ne eti olduğunu çözemedim ama içerisi çok pis kokuyordu Mehmet kağıtlara garip şeyler yazıyordu ama arapça olduğu belliydi korkarak yatağa kaçtım aklımdan Mehmet'in büyü yapabileceği geçti bu beni daha da korkutuyordu.Tüm cesaretimi toplayıp Mehmettttttt diye bağırdım Mehmet koşar adımlarla yukarı çıktı noldu dedi teyzemi hastaneye kaldırmışlar ben gidiyorum dedim bende geleyim dedi gerek yok seninle haberleşiriz dedim tamam dedi evden koşarak çıktım ondan sonra hattımı değiştirip bir daha da Mehmetle konuşmadım.

Konu Hakkındaki Fikrini Aşağı Yazabilirsin.

Daha yeni Daha eski

Sponsorlu Reklam

Sponsorlu Reklam