Sponsorlu Reklam



Merhaba Korku Severler, sizlere yine müthiş bir Cin Olayı hazırladık. Bizimle Kayıp Korkular Facebook Sayfası üzerinden iletişime geçen Burak Ersoy isimli arkadaşımızın başından geçen korkutucu ve ilginç olayı sizinle paylaşıyoruz. Bilindiği üzere cinler genel olarak ıssız,  viran ve pis yerlerde yaşarlar. Olay da tam olarak Zonguldak'ta bir köyde geçiyor. 


Saat kaçtı tam olarak bilmiyorum. Sanırım akşam 7 ye geliyordu. Civar köyün tekinde asker eğlencesi vardı. 3 arkadaş yola koyulduk. Koca köprü dediğimiz köprüden geçiyorduk yanımızda sigara ve kibrit vardı. 3'ümüz birer dal içecektik fakat civar köy olduğu için tanıdık olma ihtimali vardı. O yüzden bizde köprünün altında içmeye karar verdik fakat 1 arkadaşım hayır dedi çünkü o köprü lanetliydi oradan gece kimse geçmek istemezdi. Biz bunu dinlemeden indik köprünün altına içtik. Çok iyi hatırlıyorum sigarayı sol cebime kibriti de sağ cebime koydum. Biraz daha yürüdükten sonra paketin cebimde olmadığını fark ettim. Ama emindim koyduğuma. Neyse geri aramaya gittik en son köprünün altında içtiğimiz için oraya baktık ilk olarak bulamadık etrafa baktıktan sonra 20 metre sağımda kayanın üstünde paket altta kibrit üstünde dik bir şekilde duruyordu ve çok korkmuştuk. Yolumuza devam ettik. Aynı arkadaşım geri köye dönelim dedi fakat dinlemedik eğlenceye gitmeye karar verdik. Hava çok sıcak akşam olmasına rağmen. Hiç bir ağaç kıpırdamazken ceviz ağacı şiddetle sallandı. Bundan 1 hafta önce ceviz ağacın yanında cinler falan var demişlerdi. İnanmamıştım. Sonra önümüzde birisi bize yaklaşıyordu hemen aramızda şimdi kaçalım dedik kabul etmedim ben. Dedim ki ilk ayaklarına bakın ters ise hemen kaçacağız anlaştık. Yanımıza yaklaştıkça beyazlaşıyordu çok korkmuştuk. Bir anda aşağıdaki tarladan koşarak uzaklaştı ne olduğunu anlamadık ve hemen kendi köyümüze gittik. Dedeme anlattım buna benzer olaylar o köprüde olurmuş dedem küçükken ona da bu tür olaylar olmuş. Zonguldak Alaplıda bir köyde...

etiket : cinli köprü, lanetli köprü, korkunç köprü, zonguldak cinli köy, cinli köyler, köyü cinler bastı, korkunç köprü, cin hikayeleri, paranormal hikayeler,

Konu Hakkındaki Fikrini Aşağı Yazabilirsin.

Daha yeni Daha eski

Sponsorlu Reklam

Sponsorlu Reklam