Sponsorlu Reklam



Dikkat Yasal Uyarı : Sitemizde paylaşılan her içerik belge, döküman, .onion uzantılı veya değil web sitelerinin hepsi bilgi amaçlı paylaşılmıştır. Paylaşılan belge, döküman, onion uzantılı veya değil web sitelerinin içeriğinden ötürü yaşanan maddi, manevi her türlü zarardan sitemiz veya editörümüz sorumlu değildir. Her tüzel kişilik bu sitede paylaşılan web sitelerine girmeyi, döküman ve belgeleri indirmeyi kendi hür iradesiyle kabul etmiş sayılır.

Deep Web'de gezinirken bir sitede ABD'nin 2012'de Ukrayna'da yapılan seçimlere etki ettiğini ve istediği başkanı seçtirdiğine dair belgelerden oluşan bir dosya paylaşıldığını gördüm. İndirdim ve inceledim. Anladığım kadarıyla ABD seçimi manipüle etmeye çalışmış bir bakıma başarılı bir bakıma başarısız olmuş. Belgelerin dili ingilizce ve ukraynaca olduğu için ingilizce olanları inceleyebildim. Gerçekten şasırtıcı bilgiler ve belgeler mevcut. Arşivime ekledim. Sizlerde ekleyebilirsiniz. 


Bu belge ABD'nin seçim için desteklediği adaya yaptığı para yardımının belgesi. Bu ve bunun gibi bir çoğu ekteki linktedir.





Konu Hakkındaki Fikrini Aşağı Yazabilirsin.

Daha yeni Daha eski

Sponsorlu Reklam

Sponsorlu Reklam