Sponsorlu Reklam








Adım İsa,Yaşım 26 o zamanlar yaşım 18 Babam,kardeşim ve ben birlikte Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde bir köyde yaşıyorduk annemle babam ben küçükken ayrılmışlar annemi hiç görmedim hep babamla kaldım.Benden 2 yaş küçük erkek kardeşim ismi Murat,Murat yaşı gereği geceleri benle uyumayı tercih ederdi,Ben ise onu nazikçe kabul ederdim babam 41 yaşında köyümüzün imamıydı.


Evimiz diğer evlere baka ormana biraz daha yakındı ve Caminin içindeydi.Murat geceleri siyah gölgelerin ağaçların yanından geçtiğini ve bazılarının da sabah ezanına kalkan babamı takip ettiğini söylerdi bende çocuk aklı diye umursamazdım,Murat'ın gördüğü şeyleri söylemesinin ardından 2 gün geçmişti ve gece uyuyamamıştım babam yine sabah ezanına kalkmıştı bende babamın peşinden sessiz adımlarla ilerledim babam camiye girdiğin'de orman da bir şeylerin sürekli geçiştiğini gördüm uyku sersemiyimdir diye pek ciddiye almadım.Babam genellikle camiye girmeden önce caminin altında ki bodrumu kontrol ederdi bende oradadır umuduyla o bodruma girdim etraf karanlıktı daha önce bu bodruma girmemiştim hafif uzun ve karanlık bir atmosferi vardı bende Murat'ın söylediklerini aklıma getirince doğru olamaz gibicesine kendimi teselli etmeye çalışıyordum lakin bir anda girdiğim bodrumun kapısı üzerime kapandı lambaları kontrol ettim,Çalışmıyordu.


Kapıyı zorladım ancak açılacak gibi durmuyordu bir sopa yardımıyla vurdum bağırdım belki babam sesimi duyar diye duymadı,Kollarım hareketliliğini yitirince ses yapmayı kestim ve odanın içinde ayak sesleri duyduğumu gördüm ama ne olduğunu seçemiyordum gözlerimi kısarak baktığım da Murat'ın anlattıkları şeyi gördüğümü düşündüm garip diller de ağızlardan sözcükler duymaya başladım ses gittikçe şiddetini attırıyordu,Korkudan ne yapacağımı şaşırmıştım.Bir anda kapının açıldığını gördüm gelen babamdı babamı görünce çok mutlu olmuştum koşarak babama sarıldım ve gördüklerimi,Murat'ın düşüncelerini söyledim.Babam da beni caminin bankına oturtarak dua okumaya başladı ondan sonra bu anlattıklarımı Murat bilmicek diye defalarca söyledi bende söz vererek babamı dinledim,Babam yıllar önce annemle annemin kötü kini yüzüne ayrılmış.



Annem bana hamileyken birisine büyü yaptırmış babama kim olduğunu sorduğum da herhangi bir yanıt almadım,Babam annemin yaptırdıklarını öğrenince annemi uyarmış ancak annem defalarca aynı şeyi yapmış babam kendinden utanmıyorsun bari karnında ki çocuğundan utan Allah'tan kork diyerek söyleniyormuş annem ise karnımda ki çocuğu da öldürürüm gibicesine tehditler savuruyormuş babam sürekli dua ve Kuran-ı Kerim okuyarak Allah'a dualar edermiş,Günün birinde ben doğmuşum 2 yaşından sonra annem bırakıp gitmiş bizi bana da anneannem bakmış ben o günleri hatırlayamıyorum bile.Babam anlatırken gözleri dolmuştu ve ağzından annemin vefat ettiğini kaçırmıştı ben ne kadar da görmesem beynimden vurulmuşa döndüm hüngür hüngür ağlamaya başladım gözümü açıp kapattığım da gözümde ki yaşlardan ağaçların arasın da siyah gölgeler görmeye devam ediyordum.Babama sarıldım ve bodrum da yaşadıklarımı anlattım.


Babam da bana dönüp onlar müslüman cinler seni oradan kurtarmaya çalışıyorlardı dedi orman da ki siyah gölgeleri sorduğum da derinden bir iç çekti ve oğlum annenin zamanın da yaptırdığı büyüler yüzünden seni sorumlu görüyorlar.Yıllardır söyleyemiyorum ama seni ve kardeşini korumak için neler vermedim hayatımdan dedi,Babam geceleri sürekli Kuran-ı Kerim'i baş ucumuza koyardı.Ben babamın anlattıkları karşısında donup kalmıştım güneş doğmaya başlayınca babam hadi uyu oğlum Allah'ım korusun seni dedi,Ben ağlayarak yatağıma gittim sağa sola dönüyordum uyuyamıyordum Muratta yanımda yattığı için uyanacak gibi oluyordu gözlerimi tavana diktim ve düşünmeye başladım yıllar geçti 26 yaşıma geldim rüyam da garip şeyler görmeye devam ediyorum babam 49 yaşına geldi halen imamlık yapıyor.Murat büyüdü babam uygun zaman da ona da anlatacağını söyledi ancak 18 yaşımdan bu yana psikolojik olarak çok olaylar yaşadım babama bunu söyleyip Murat'a bunları anlatmaması gerektiğini söyledim.Allah'a Çok Şükür hayatımız yolunda ve mutlu bir şekilde ilerliyor.

Konu Hakkındaki Fikrini Aşağı Yazabilirsin.

Daha yeni Daha eski

Sponsorlu Reklam

Sponsorlu Reklam