Sponsorlu Reklam



Albert Fish bir çocuğun tacizcisi, işkenceci, seri katil, bok fetişisti, yamyam ve kendi kendini sakatlayan hasta bir seri katildi. Ama bir canavardan daha da kötü olması dışında bir başka kötü özelliği daha vardı oda iğrenç dürtüleri. Bilinen son kurbanı olan 10 yaşındaki Grace Budd'ın annesine yazdığı müstehcen isimsiz bir mektuba tanık olmaya hazır olun.





'' Haziran 3 Pazar - 1928'de sizi 406 W 15 Sokağa çağırdım bana peynir ve çilek getirdi. Öğle yemeği yedik. Grace kucağıma oturup beni öptü. Onu yemeye karar verdim. Onu bir partiye götürme bahanesiyle sizden aldım ve size sorduğumda evet gidebilir dediniz. Onu seçtiğim Westchester'taki boş bir eve götürdüm. Oraya vardığımızda dışarıda kalmasını söyledim. Oda kır çiçekleri topladı dışarda. Yukarı çıktım ve elbiselerimi çıkardım. Elbiselerime kan bulaştıramazdım biliyordum. Hazır olduğum zaman pencereye gittim ve onu aradım. Daha sonra odaya gelene kadar dolaba saklandım. Beni çıplak gördüğünde ağlamaya başladı ve merdivenlerden inmeye çalıştı. Onu yakaladım ve bana annesine söyleyeceğini söyledi. Önce onu çırıl çıplak soydum. O ise beni tekmeledi, ısırık ve tırnaklarıyla yaraladı. Onu boğmak istemedim ama mecbur kalmıştım. S
onra eti odama götürebilmem için onu küçük parçalara ayırmıştım.  Küçük poposunun ne kadar tatlı bir şekilde fırında piştiğine inanamazsın. Tüm vücudunu yemek 9 günümü aldı. İsteseydim onu ​​becerebildirdim ama inan bana O bir bakire olarak öldü. "


Polisin onu yakalanmasına ve tutuklamasına yol açan bu iğrenç ve sadistçe mektubu göndermek için postaneye gittiğinde polis tarafından kıskıvrak yakalandı. Nihayet yakalandığında ise itiraf etti ve 1936'da New York'un Sing Sing cezaevinde "Old Sparky" de idam edildi.

1 Yorumlar

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

Sponsorlu Reklam

Sponsorlu Reklam